Voor onze klant zijn wij op zoek naar een Sales-Promotor die beschikbaar is van 08/04/2024- 30/06/2024.
Heb je interesse ervaring met sales en affiniteit met retail? Lees dan zeker verder!
Jouw takenpakket als Sales – Promotor?
Verschillende supermarkts bezoeken
Verschillende commerciële contacten leggen
Bepaalde producten en promo's voorstellen en onderhandelen
Jouw profiel
Wie ben jij als Sales- Promotor?
Je bent in het bezit van een rijbewijs B
Een eerste commerciële ervaring is mooi meegenomen
Je bent een enthousiaste en vlotte persoonlijkheid
Zelfstandig werken schrikt je niet af
Spreek, schrijf en begrijp je goed Nederlands?
Ben je beschikbaar van 08/04/24- 30/06/24.
Professionele informatie bijwerken
Bepalen van of bijdragen tot het toeristische beleid van een gebied
Het vooropgestelde budget van het toeristische promotieproject bepalen en opvolgen
Aanpassingen voorstellen indien nodig
De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
Een vooruitgangstraject voorstellen
Communicatieacties uitvoeren over het lokale toeristische aanbod (persconferentie, aankondiging, ...)
Promotieacties voor het erfgoed coördineren: Gastronomie
Promotieacties voor het erfgoed coördineren: Architectuur, kunst
Het toeristische promotieproject opstellen
De acties van de tussenpersonen coördineren (verenigingen, inwoners, lokale toerismemedewerkers, ...)
Promotieacties voor het erfgoed coördineren: Natuur
Tussenkomen in een zone: Provinciaal
De activiteiten van een team coördineren
Tussenkomen in een zone: Gemeentelijk of intergemeentelijk
Promotieacties voor het erfgoed coördineren: Industrie
Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)
Tussenkomen in een zone: Regionaal
Tussenkomen in een zone: Nationaal
De haalbaarheid van het toeristische promotieproject bestuderen
De institutionele partners technisch bijstaan
Evenementen uitdenken en organiseren
Het toeristische aanbod analyseren
Promotieacties voor het gebied bepalen
De evaluatie van de toeristische promotieacties opmaken
Samen met de institutionele partners het vooruitgangstraject bepalen
Communicatiedragers ontwerpen (brochures, affiches, ...)
De verspreiding ervan bij toeristische professionals organiseren